Garantie
 

  

Produsele oferite de firma noastra corespund din punct de vedere al protectiei sanatatii, al sigurantei utilizatorului, al compatibilitatii electromagnetice si al spectrului radio conform HG 88/2003 si ale directivei 1999/5/EC.
 
Beneficiarul are obligatia de a pastra certificatul de garantie, acesta fiind singurul document care atesta dreptul de garantie. SC Royal Computers SRL acorda garantie pentru toate produsele comercializate cu exceptia materialelor consumabile. Termenul de garantie este inscris pe certificatul de garantie si a fost in prealabil comunicat beneficiarului.
 
La solicitatrea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de societatea noastra este necesar sa il prezentati in ambalajul original si cu toate accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie si de o mentionare scrisa a defectului constatat. Garantia se acorda numai clientilor nostri, in mod exclusiv subansamblelor si echipamentelor achizitionate de la firma noastra, aceasta ne fiind raspunzatoare in fata tertilor care vor fi achizitionat produsele comercializate de noi prin acestia.

 
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a refuza garantia produselor in urmatoarele cazuri:
  • pierderea certificatului de garantie sau neprezentarea acestuia;
  • prezentarea produsului la garantie fara a fi insotit de un document (bon de service) in care sa se specifice defectul reclamat;
  • lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
  • etichetele sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate;
  • deteriorari fizice ale produsului, dovada a unei manipulari precare;
  • monitoarele LCD/TFT cu un numar maxim de 3 pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste valori;
  • imprimantele la care s-au folosit cartuse reincarcate nu fac obiectul garantiei indiferent de defectul reclamat;
  • deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari necorespunzatoare (produse lovite sau sparte, chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, procesoare pe care s-a intins in mod nejustificat o cantitate mare de vasilina siliconica, procesoare pe care s-a pus vasilina siliconica de culoare argintie - care are proprietati conductoare, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul cd-rom-ului, lipsa unor piese ale produselor parte integranta a acestora, etc.)
NOTA: Bonul de service trebuie sa contina data, numele beneficiarului, denumirea produsului, seria acestuia, defectul reclamat, stampila beneficiarului.
 
Alte precizari: SC Royal Computers SRL nu raspunde de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamblele achizitionate de la alte firme. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, firma isi rezerva dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, in valoare de 5 USD fara TVA. Societatea nu isi asuma raspunderea pentru pierderea informatiilor soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni, ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni, motiv pentru care este necesara efectuarea unui back-up pentru datele importante in momentul solicitarii garantiei unui produs. Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de 15 zile lucratoare de la receptionarea echipamentelor. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare nu se vor putea inlocui echipamente defecte, iar durata de nefunctionare depaseste o perioada de gratie de 30 de zile, cumparatorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la paritatea valorii acestora. In cazul in care se solicita efectuarea garantiei pentru un produs care nu mai poate fi inlocuit cu unul identic, se va recurge la schimbarea acestuia cu unul cat mai apropiat de cel defect, firma rezervandu-si dreptul de a solicita diferenta de pret.

 
Va rugam sa va asigurati ca ati primit actele corespunzatoare, fara de care asigurarea garantiei nu este posibila. Orice omisiune sau neconcordanta sesizata de baneficiar in privinta comenzii va trebui comunicata pe orice cale in maximum doua zile lucratoare de la data primirii acesteia, orice reclamatie ulterioara fiind nula.

 


© 2010-2015 R-C.Ro | Toate drepturile rezervate.
Home Despre noi Noutati Garantie Media Web design: Dezibel Media